عیب یابی یخچال ساید ال جی

عیب یابی یخچال ساید ال جی

09920766695

 

یخچال یکی از وسیله های پرکابرد و بسیار کار آمد در منزل شماست که بوجود آمدن کوچکترین عیبی در نحوه کارایی آن می تواند آشپزخانه شما را فلج نماید. شرکت حامی سرویس از طریق ثبت مشکلات شما توسط کالسنتر در زمینه تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال ساید ال جی به بررسی سوالات و مشکلات متداول شما می پردازد. در اینجا مطالبی در رابطه با سوالات و مشکلات در رابطه با عیب یابی یخچال ساید ال جی ، نحوه تعویض فیلتر دستگاه، قرار دادن در حالت تست و … قرار دادیم.
در صورتیکه یخچال ساید ال جی شما، دچار مشکل شده است شرکت حامی سرویس، آماده ارائه بهترین تعمیرات به شما مشتریان عزیز می باشند.
همچنین تکنسین های کار آزموده این شرکت در هر ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.
قیمت های مناسب و تعمیرات تخصصی، وجه تمایز ما نسبت به شرکت های تعمیراتی دیگر می باشد.
با افتخار اعلام می کنیم که توانایی تعمیر تمامی برند ها را دارا هستیم.


در اینجا چند نمونه از مشکلات و سوالات متداول شما عزیزان را در رابطه با یخچال ساید ال جی را بررسی خواهیم کرد:

چگونه می توانید یخساز ساید ال جی را عیب یابی کنید؟
– به قسمت محفظه یخساز بروید و سطل را از جایگاه خود بردارید.
– برای بیرون آوردن آن، یخساز را چند مرتبه در جایگاه خود تکان دهید؛ این کار را با دقت انجام دهید.
– محفظه را کاملا تخلیه و تمیز کنید.
– سپس دستگاه ساید را به مدت 30 ثانیه خاموش کنید و سپس آن را روشن نمایید.

آیا بطور مرتب صدایی از قسمت محفظه یخساز ساید خود می شنوید؟
ممکن است این صدا به علت عدم ورود آب به این محفظه باشد. در این حالت، یخساز در حال تلاش برای تولید یخ می باشد اما به دلیل عدم وجود آب کافی قادر به انجام این فعالیت نمی باشد. منبع آب متصل به قسمت عقب یخچال را بررسی کنید و در صورت عدم اتصال، آن را در جای خود قرار دهید. در غیر اینصورت فشار منبع آب را بررسی کنید.

 

چرا محفظه سازنده یخ به صورت کج به نظر می رسد؟
این یک حالت طبیعی در فرآیند چرخه یخساز می باشد. محفظه یخساز ممکن است با شیب کمی در محفظه قرار بگیرد. قرار گرفتن در این وضعیت، برای کمک به فرآیند یخسازی در دستگاه ساید ال جی می باشد.

 

یخچال ساید ال جی روشن است اما خنک نمی کند؟
ممکن است یخچال در حالت دمو قرار گرفته باشد. در این حالت در فرآیند کارکرد یخچال ساید، برای صرفه جویی در مصرف انرژی، قسمت خنک کننده غیر فعال می شود تا فرآیند کارایی یخچال به میزان مطلوب برسد.
برای برگرداندن یخچال ساید به عملکرد طبیعی، دکمه های Freezer (فریزر)، ICE PLUS (یخ اضافه) را فشار داده و به مدت 5 ثانیه نگهدارید تا زمانیکه صدای بوق تنظیم برنامه دستگاه به گوش برسد. در این حالت تنظیمات درجه حرارت روی ساید نمایش داده می شود و می توانید با توجه به نیاز خود، دستگاه را روی درجه حرارت مناسب تنظیم کنید. در صورت تمایل می توانید یخچال را به حالت دمو بازگردانید.

برای عیب یابی یخچال ساید ال جی در رابطه با عدم برودت درون محفظه یخچال، نگاهی به موتور فن کندانسور یخچال می اندازیم. وظیفه کندانسور خنک کردن هوای اطراف سیم پیچ های یخچال می باشد و در صورتیکه به درستی کار نکند یخچال خنک نمی شود. همچنین کویل های ضعیف می تواند مانع از تولید سرمای مناسب درون محفظه یخچال شود. بررسی کنید چیزی در فن کندانسور گیر نکرده باشد و این قسمت به راحتی بچرخد. در صورتیکه کندانسور یخچال ساید ال جی شما دچار مشکل بود این قسمت را به کمک یک تکنسین مجاز بیرون بکشید و تعویض نمایید.


ممکن است در فرآیند تشخیص و عیب یابی یخچال ساید ال جی نیازمند تعویض فیلتر یخچال باشید. ما در اینجا نحوه تعویض فیلتر را آموزش می دهیم.

روش تعویض فیلتر یخچال ساید 

– دکمه CONTROL LOCK را فشار دهید.
– فشردن CONTROL LOCK هر دکمه دیگری را در صفحه نمایش LED یخچال شما غیرفعال می کند.
– هنگامی که یخچال شما به برق متصل است، عملکرد Control Lock بطور خودکار غیر فعال می باشد.
– اگر می خواهید عملکرد Control Lock را فعال کنید، دکمه CONTROL LOCK را به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
– با فشردن این قسمت، نماد Control Lock فعال خواهد شد.
– برای غیرفعال کردن عملکرد Control Lock، دکمه CONTROL LOCK را به مدت 3 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

 

حالت نمایش خاموش (DISPLAY OFF MODE):
– هنگامی که یخچال و فریزر شما در حالت نمایش خاموش است، پانل صفحه نمایش LED تا زمانی که یک درب باز شود یا یک دکمه فشرده شود، خاموش می ماند.
– پس از روشن شدن، صفحه نمایش دستگاه به مدت 20 ثانیه روشن می شود.
– برای غیرفعال کردن عملکرد حالت نمایش خاموش، دکمه های freezer و ICE PLUS را همزمان 5 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.


آلارم قفل درب یخچال ساید ال جی

– زمانیکه یخچال به برق متصل است، آلارم درب بطور خودکار روشن می شود.
– برای غیرفعال کردن عملکرد Door Alarm، کافی است یکبار دکمه DOOR ALARM را فشار دهید.
– با فعال شدن آلارم درب، زمانیکه درب دستگاه بیش از 60 ثانیه باز بماند، زنگ هشدار باز بودن درب به صدا در می آید.
– با بسته شدن درب، صدای هشدار به طور خودکار قطع می شود.


نحوه قرار دادن یخچال ال جی در حالت تست

یخچال و فریزرهای ال جی دارای یک صفحه کنترل لمسی الکترونیکی هستند که از طریق آن می توان عملکردها و ویژگی های یخچال را انتخاب و تنظیم کرد. فشاردادن ترکیبی از کلیدهای صفحه کنترل، یخچال و فریزر را در حالت آزمایش و تست قرار می دهد. قرار دادن در حالت تست می تواند به تشخیص عیب درصفحه نمایش یخچال ساید ال جی منزل شما کمک کند.


برای قرار دادن در حالت تست مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:
مرحله اول:
کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد دمای فریزر را همزمان فشار داده و به مدت 3 ثانیه نگه دارید. یخچال وارد حالت تست می شود.

 

مرحله دوم:
کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد دمای فریزر را همزمان در حالت تست 1 فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید. یخچال و فریزر وارد حالت آزمایش می شود.

 

مرحله سوم :
کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد Freezer Temp را همزمان در حالت Test 2 فشار دهید و 3 ثانیه نگه دارید. یخچال و فریزر وارد حالت تست 3 خواهد شد. حالت تست 3 عملکرد تشخیصی کمپرسور و فن فریزر را خاموش می کند ، میله دمپر را بسته و عملیات هیتر را وارد مدار می کند و برفک زدایی انجام می شود.

 

مرحله چهارم:
کلید “Express Freezing” و کلید “Colder” عملکرد دمای فریزر را همزمان در حالت آزمایشی تست 3 و همزمان 3 ثانیه نگه دارید. یخچال و فریزر قبل از ورود به حالت آزمایش به حالت اولیه تنظیم می شود.

 

مرحله پنجم:
یخچال را از برق بیرون بکشید، سپس مجددا آن را به برق بزنید تا دستگاه پس از بیرون آمدن از حالت تست، تنظیم مجدد شود.

در حالت تست عملکرد عیب یابی یخچال ساید ال جی و تنظیمات روی صفحه نمایشگر به حالت نرمال بر می گردد.

بهتر است تست یخچال ساید ال جی، حتما توسط تکنسین مجاز و ماهر صورت بگیرد. تکنسین های شرکت حامی سرویس در اختیار شما هستند تا خدمات تعمیراتی خود را ارائه دهند.


کافیست با شرکت حامی سرویس تماس بگیرید تا مشکلات شما در زمینه ی عیب یابی دستگاه شما را ثبت نمایند و بهترین متخصصین خود را به محل اعزام کنند.

با یک تماس ساده در تمام ساعات شبانه روز از خدمات گروه حامی سرویس بهره مند شوید. 

09920766695

ما تعمیرات و قطعات خود را گارانتی می کنیم و فاکتور همراه با ضمانت نامه کتبی به مشتری ارائه می دهیم.

صفر تا صد انجام خدمات در منزل و محل شما و بدون نیاز به جابجایی یخچال است.